Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kaart te koop van half 9 met bus kaart opstap leeuwarden verkocht

2 plaatsers

Ga naar beneden

kaart te koop van half 9 met bus kaart opstap leeuwarden verkocht Empty kaart te koop van half 9 met bus kaart opstap leeuwarden verkocht

Bericht  jacqueline do mei 29, 2008 12:33 pm

ik heb een start kaart te koop. de start tijd is half 9, er zit een buskaart bij van 07.10 uit leeuwarden vraagprijs 30 euro graag een mailtje als je hem wil hebben. Surprised


Laatst aangepast door jacqueline op do mei 29, 2008 1:48 pm; in totaal 8 keer bewerkt

jacqueline

Aantal berichten : 3
Registration date : 29-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

kaart te koop van half 9 met bus kaart opstap leeuwarden verkocht Empty Re: kaart te koop van half 9 met bus kaart opstap leeuwarden verkocht

Bericht  Dineke Vaatstra do mei 29, 2008 12:37 pm

Ik wil de kaart wel van je overnemen.
Reactie via: vaatstrd@planet.nl

vr.gr.
Dineke Vaatstra

Dineke Vaatstra

Aantal berichten : 6
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

kaart te koop van half 9 met bus kaart opstap leeuwarden verkocht Empty Re: kaart te koop van half 9 met bus kaart opstap leeuwarden verkocht

Bericht  jacqueline do mei 29, 2008 12:40 pm

super ik stuur je even een berichtje en dan regelen we het verder gr jacqueline

jacqueline

Aantal berichten : 3
Registration date : 29-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

kaart te koop van half 9 met bus kaart opstap leeuwarden verkocht Empty Re: kaart te koop van half 9 met bus kaart opstap leeuwarden verkocht

Bericht  jacqueline do mei 29, 2008 12:49 pm

ik heb je inmiddels een mailtje gestuurd naar je mail adres ,sorry had eerst het verkeerde mailadres ingevoerd nu inmiddels het goede

jacqueline

Aantal berichten : 3
Registration date : 29-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

kaart te koop van half 9 met bus kaart opstap leeuwarden verkocht Empty Re: kaart te koop van half 9 met bus kaart opstap leeuwarden verkocht

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum