Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aangeboden 4 kaarten met bus vanuit Leeuwarden en 2 kaarten met bus vanuit Sexbierumg tegen kostprijs

5 plaatsers

Ga naar beneden

Aangeboden 4 kaarten met bus vanuit Leeuwarden en 2 kaarten met bus vanuit Sexbierumg tegen kostprijs Empty Aangeboden 4 kaarten met bus vanuit Leeuwarden en 2 kaarten met bus vanuit Sexbierumg tegen kostprijs

Bericht  Zoodsma di mei 27, 2008 12:47 pm

ter overname tegen kostrpijs

Zoodsma

Aantal berichten : 2
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aangeboden 4 kaarten met bus vanuit Leeuwarden en 2 kaarten met bus vanuit Sexbierumg tegen kostprijs Empty Re: Aangeboden 4 kaarten met bus vanuit Leeuwarden en 2 kaarten met bus vanuit Sexbierumg tegen kostprijs

Bericht  lysette di mei 27, 2008 1:31 pm

Ik wil er graag 2 van u overnemen.

Groet lysette 0614454768

lysette

Aantal berichten : 4
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aangeboden 4 kaarten met bus vanuit Leeuwarden en 2 kaarten met bus vanuit Sexbierumg tegen kostprijs Empty s 2 kaarten slachte

Bericht  hiltsje di mei 27, 2008 1:39 pm

Ik zou graag die andere twee van je willen overnemen..Mijn nummer is 06 53605228

hiltsje

Aantal berichten : 4
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aangeboden 4 kaarten met bus vanuit Leeuwarden en 2 kaarten met bus vanuit Sexbierumg tegen kostprijs Empty slachte startkaart

Bericht  robbie di mei 27, 2008 1:44 pm

Hallo, ik wil graag 1 kaart met bus vervoer van u overnemen. 06-16425905 of 058-8445765Bedankt

robbie
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aangeboden 4 kaarten met bus vanuit Leeuwarden en 2 kaarten met bus vanuit Sexbierumg tegen kostprijs Empty Re: Aangeboden 4 kaarten met bus vanuit Leeuwarden en 2 kaarten met bus vanuit Sexbierumg tegen kostprijs

Bericht  stone di mei 27, 2008 10:06 pm

Hallo

Graag willen wij de starttijd van uw 4 kaarten met vertrek vanuit Leeuwarden weten.

Uw reactie mag naar tonvansteen@live.nl

stone

Aantal berichten : 2
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aangeboden 4 kaarten met bus vanuit Leeuwarden en 2 kaarten met bus vanuit Sexbierumg tegen kostprijs Empty Re: Aangeboden 4 kaarten met bus vanuit Leeuwarden en 2 kaarten met bus vanuit Sexbierumg tegen kostprijs

Bericht  johanna di mei 27, 2008 10:09 pm

Zoodsma schreef:ter overname tegen kostrpijs

wat zijn de vertrektijden?
wij zijn op zoek naar 'vroege' kaarten

johanna

johanna

Aantal berichten : 9
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum